الزجاج مجموعة الصناعة کاویان جام kavianjaamglass.com

تاريخ مجموعة صناعة الزجاج کاویان جام


فعالیت خاندان رضا زاده در صنعت شیشه در سال 1338 هجری شمسی توسط حاج غلامحسین رضا زاده آغاز گردید . همت مضاعف ، تلاش بی وقفه ، رویکرد فنی و احترام به مشتری از گذشته تا به امروز سر لوحه فعالیت این صنعتگر شیرازی موفق بوده است . از جمله فعالیت های این صنعتگر پر تلاش میتوان به اجرای پروژه های ماندگار نظیر نصب شیشه برج مراقبت فرودگاه شیراز و پایگاه هوایی در دهه 40 خورشیدی و پیاده سازی طرح های هنری شیشه های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد .

در پرتو ارتقاء مستمر فعالیت های صنعتی و انتقال تجربیات و روحیه تلاشگر به نسل جوان ، در سال 1386 شرکت صنعتی شیشه کاویان جام تاسیس و مجموعه کاخانه جات تولید شیشه های عایق (دو یا چند جداره) ، شیشه های امنیتی ( لمینت ) ، شیشه های نشکن ( سکوریت ) و شیشه های خم راه اندازی گردید .

در سال 1387 با هدف توسعه بازار و عرضه محصولات استاندارد روز دنیا ، خط تولید درب و پنجره و پارتیشن upvc به مجموعه این کارخانجات اضافه شد .

در سال 1391 برای اولین بار درجنوب کشور ، گروه صنعتی شیشه کاویان جام موفق به دریافت نشان استاندارد ملی در تولید انواع شیشه های ایمنی گردید .

گروه صنعتی شیشه کاویان جام به عنوان یکی از تولید کنندگان به نام محصولات شیشه ای در جنوب ایران ، بر آن است تا با بهبود مستمر کیفیت ، کسب رضایت مشتریان ، توسعه بازارهای داخلی و نفوذ به بازار منطقه در اعتلاء نام محصولات ایرانی با کیفیت جهانی به ایفاء نقش بپردازد .